mandag den 7. november 2011

Den skønneste weekend

Ja det har det været - en super skøn weekend.

Fredag - Clara var nem, mine forældre var på besøg, lækker take away mad fra Nordisk Spisehus, god søvn om natten :-).

Lørdag - til fødselsdag hos hende her i deres dejlige hus i Hasle (jeg er super misundelig) - med lækre hjemmebagte boller og mums lagkage!

Kias dejlige søn Hannibal, der lige er blevet 1 år, får også boller og lagkage

Fødselsdagsbarnet Kia og lille bitte Clara

Hannibal (der var lidt sløj) og Kias kæreste Daniel

Dejlig gåtur hjem i det begyndende aften mørke med Clara i barnevognen og spontant tilbage til Hasle til lækker aftensmad med Kia og Daniel, blev inspireret til lidt nytænkning omkring indretning af vores lejlighed og smukke ting, der kan shine den op - der kommer nok en ny ønskeseddel inden længe :-).

Søndag - besøg af to veninder fra gymnasiet, dejlig gåtur igennem Århus og en datter, der gerne ville sove, da hun blev puttet til natten.

Prikken over i'et - jeg vandt en give-away på denne blog - jubiiii! Glæder mig til at få nogle fine fine bukser til Clara! TAK Auvills Univers.

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine billeder :) Og skønt hun gad sove om natten! Tillykke med din giveaway.. er slet ikke misundelig ;)

    SvarSlet
  2. Ja de er skønne og tak - det er ret cool, glæder mig til at få fine bukser til Clara! :-)

    SvarSlet