lørdag den 31. december 2011

Når dag bliver til nat og omvendt

Jeg sidder her i et sommerhus på Fyns Hoved, alle andre end mig sover og jeg venter på at Clara 'står op'. Hun har efter nogle dage med lidt pyller og knap så meget søvn nu fundet en rytme igen, desværre går rytmen ud på at sove fra om eftermiddagen og indtil et eller andet tidspunkt mellem ca. 23.00 og ca. 2.00 - ja kl. er nu næsten 2 og hun hart sovet siden kl. 16 - 9 timer, det er jo en drøm for små børns forældre, hvis bare de lå om natten i stedet. Så lige nu er der vendt op og ned på nat og dag. Selvom det selvfølgelig kunne være sjovere, hvis hun faldt i søvn ved 21 tiden og sov hele natten, er det nu meget hyggeligt, når hun vågner her efter mange timer og man har hende helt for sig selv :-). Hun er simpelthen bare så dejlig på det tidspunkt - frisk og glad. Det er utroligt, hvordan man på en og samme tid synes, det er dejligt når de små sover, men efter nogle timer sidder man så og savner dem. Jeg tror, jeg har været ude mindst 4 gange i timen og tjekke, om hun nu er ok og trækker vejret - er det over pylret eller bare et udtryk for den ultimative kærlighed, man føler for det lille menneske????

Jeg kan jo så fint udnytte tiden her til at fortælle om vores dejlige jul hos Nicholas' familie. Vi var 6 voksne, Clara og 2 glade hunde. Det var super hyggeligt og dejlig stille og roligt. Jeg nød det rigtig meget og maden var fantastisk! Jeg var så heldig at få mandlen....wup wup!

D. 26. holdt vi julefrokost med hele Nicholas' familie med MEGET MEGET god mad og pakkeleg - også hyggeligt. D. 27. kørte vi så her til Fyn for at holde nytår med mine forældre.

Her er lige lidt billedspam :-).

Hav et skønt og festligt nytår og pas på øjne og fingre.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar