mandag den 20. februar 2012

Krea kuller

Ja som overskriften siger, så har jeg krea kuller.....jeg har lyst til at lave ting selv, finde på ting, indrette vores hjem, bage, lave mad osv osv.

I min skuffe ligger lige nu:

Stof til sofa pude
2 forskellige stykker stof til bukser til Clara
Uld kugler til bordskåner
Lædersnor og perler til halskæder
Nogle savlesmække der skal syes sammen, så de får lidt længere holdbarhed (Clara savler ret meget :-))

Derudover er jeg i gang med at forsøge at gøre vores hjem lidt mere interessant og lidt mere os....

So far har jeg købt 2 nye duge (de ligger på posthuset, så snart de er hentet, kommer der billeder), et sofabord (der skal males og står i Vejle, derfor heller ikke noget billede af det...), en ny sofapude (det er den gule på billedet) og så knager og hylder til Claras hjørne, så hendes bamser og kjoler kunne være fremme (vi bor i en 2 værelses lejlighed, så indtil videre kan det kune blive til en hjørne...).





Som I kan høre, er der en del at tage fat på og jeg glæder mig faktisk til at komme i gang med det. Så snart der er resultater, skal jeg nok lægge billeder ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar