tirsdag den 27. marts 2012

Glæden begynder at indfinde sig

SÅ er det endelig på plads - vi har nu en lejlighed i Kbh (eller rettere i Ishøj, men når man er fra Jylland er alt indenfor 30 km fra Kbh, Kbh).

Jeg begynder så småt at glæde mig til at flytte og især at skulle indrette og ordne. Vi bor nu på 56 kvm og flytter til 85 kvm - plads plads plads plads! Derudover har vores nye lejlighed en 16 kvm altan med sol stort set hele dagen. Jeg kan simpelthen se os sidde der i nogle fede havestole med et goldt glas hvidvin og nyde sommersolen, med duften af hjemmeplantet basilikum, timian, blomster, tomater og hvad vi eller kan finde på omkring os - lyder det ikke godt? :-).

Jeg har netop investeret i nyt skrivebord og for lidt tid siden også et sofabord og tror heldigvis, vi bliver nødt til også at skal ud og investere i andre ting....jubiiii - Ikea og loppemarkeder here we come!

Så selvom det at flytte ikke er noget, vi gør, fordi vi synes, det kunne være fedt, så begynder vi så småt at se positive ting i det og begynder at se lidt frem til det, i stedet for kun at være ærgerlige over det og det er rigtig godt!

Jeg glæder mig til at vise billeder.

5 kommentarer:

  1. Ej, hvor godt at høre!! Tillykke til jer!! Vil gerne med på diverse loppemarkeder med dig :)

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil du med til Ingerslev loppemarked d. 15.4? Knus

      Slet
  2. Jubii - det vil jeg glæde mig til :-)

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt forstå din glæde ved indflytningen - det bliver helt sikker dejligt !

    Her får du en udfordring fra mig:
    Vis din bedste og sødeste Påskepynt
    I denne uge kan du sætte din Påskepynt frem til display
    Vær med - og send dit indlæg senest Langfredag den 6. april

    knus fra Frøken-frida

    SvarSlet
  4. Ja det bliver super spændende og sjovt. Især fordi da vi flyttede sammen flyttede min kæreste ind hos mig, og her bor vi stadig - det bliver sjovt at indrette noget fra bunden sammen.

    Jeg må med skam erkende at jeg ingen påskepynt har oppe - jeg gad godt lave nogle fine æg til at hænge på en gren, men overskudet er der bare ikke lige nu. Jeg håber det bliver næste år, så kan Clara forhåbentlig være med. :-) Men tak for udfordringen...jeg er i gang med at udtænke en lille udfordring til blogland - skal nok smide den ind til dig også :-)

    SvarSlet