onsdag den 21. marts 2012

Krea dag med besværligheder

I dag har jeg været i gang med at lave at hårspænde efter denne DIY fra LaRaLil.

Besværlighederne opstod, da min symaskine (nyindkøbt) hele tiden gik i koks. Jeg havde kun nået at lave et af bladene, da jeg måtte droppe maskinen og sy i hånden i stedet. Jeg droppede stiklingerne på resten af bladene og nøjedes med at stryge dem - faktisk blev resultatet ganske ganske fint, hvis jeg selv skal sige det, på trods af manglende stiklinger. Så hvad der bare skulle have taget et par timer, endte med at tage hele dagen - Clara krævede også lidt opmærksomhed ind i mellem :-). Nu mangler jeg bare, at Clara får noget hår på hovedet, så hun kan blive pyntet med den. Det er derfor mig selv, der lige står model :-).




Jeg fik også lige lyst til at vise jer Claras legetæppe, til når hun leger på gulvet, som jeg syede, mens jeg var gravid. Det er syet af gardinerne fra min brors og mit børneværelse, som min mor havde gemt. Det er mit første rigtige syprojekt - jeg er ret glad for det og det er Clara også!


2 kommentarer:

  1. Elsker det tæppe!! Og Hårspændet er da også blevet fint, trods tekniske problemer ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker det også :-). Ja jeg er sådan set godt tilfreds - det var en pludselig indskydelse og så gik det jo meget godt.

      Slet