torsdag den 1. marts 2012

Lidt design ændringer

Ja, jeg trængte lige til at der skete lidt med bloggen....det blev lidt farve og design ændringer - ikke det store. Det kommer jeg nok til at gøre en del, indtil jeg finder ud af præcis, hvordan min blog skal se ud.
Jeg valgte at beholde min baggrund, fordi dens illustrationer er ret dækkende for de tanker og følelser man har når man er mor, kæreste, kvinde, veninde, datter, søster, studerende osv. osv. osv. altså egentlig bare ret dækkende for, hvad jeg føler og tænker!

Forhåbentlig kommer der snart nogle indlæg med færdige projekter...jeg kan jo ikke blive ved med at trække den...men lige nu vågner Clara 4-5 gange hver nat og vil spise, så overskuddet er på et minimum.

Her er i øvrigt et billede af den ene dug, jeg fortalte jeg havde købt (med min frokost for nogle dage siden :-)). Man kan ikke se dugen så tydeligt, men man får en fornemmelse af de fine forårsblomster, der er hele vejen rundt.

2 kommentarer:

  1. Mmmmm... tomatsuppe?? Nice! Vil jeg også have snart! Fint nyt design iøvrigt :)

    SvarSlet
  2. Tak! Jeps med suppenudler og creme fraiche og dertil ristet rugbrød og vola (min store last for tiden....)

    SvarSlet