onsdag den 11. april 2012

Åh det kære internet

Ja, som overskriften siger, så er jeg svært glad for internettet! I dag var jeg en tur nede i byen og shoppe lidt ting til et par krea projekter og andre småting jeg lige manglede (eller opdagede jeg manglede, da jeg så dem). Jeg havde Clara med i barnevognen og det meste af turen gik det godt. I Panduro Hobby måtte hun med rundt på armen, fordi hun altså ikke lige synes barnevognen var det sjoveste sted at være mere og i Stof og Stuff havde hun ligesom fået nok....nu gad hun ikke mere, så jeg skyndte mig at få købt de ting jeg skulle og kom ud af butikken. Efter et hurtigt bleskift midt på Badstuegade i vognen, blev hun puttet og faldt i søvn med det samme....puha man kan blive stresset, når hun ikke vil være med mere!

Og det er her min overskrift kommer ind i billedet, for jeg har netop siddet og købt fint fint stof fra Malika og Rosa med benene oppe, mens Nicholas putter Clara (jeg kan høre, hun ikke synes, hun skal sove, men er sikker på han klarer den :-)). Det er da bare så meget nemmere, hurtigere, mindre stressende og så bekvemmeligt at købe ting over nettet - hurra for internettet (selvom jeg er utrolig glad for de ting jeg fik købt med hjem i dag :-))!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar