fredag den 4. maj 2012

FORÅR!!!!!

Foråret er over os, som så mange rundt omkring i blogland skriver om og jeg elsker det lige så højt som alle andre. For mig er et stensikkert forårstegn den årlige KAPSEJLADS!!!! i Uniparken i Aarhus. Igennem de sidste 5 år, har jeg været med til denne fantastiske begivenhed. Ikke at jeg har sejlet, men været på plads på skråningerne omkring unisøen for at følge de tapre mennesker, der kæmper sig over søen i mere eller mindre sødygtige fartøjer, bunder øl, snurrer om sig selv og sejler tilbage igen and so on and so on ind til hele holdet er igennem. Det lyder måske plat for folk, som ikke har oplevet det, men det er en FEST. Der er flere tusinde mennesker samlet i parken og med øl, mad, pynt, fest og farver kan det ikke gå galt. Det er i år blevet så stort, at det er det største arrangement for studerende i Norden!!! Som værterne i år sagde, så er der en person, der gør det muligt og det er vedkommende, der sidder lige ved siden af dig. Det er netop også det, der gør det så fedt - det er genialt sagt!
Nu er der jo sket det siden sidste forår, at jeg har fået den skønneste datter og hun skulle selvfølgelig med og opleve denne skønne fest. Så vi tog i uniparken i højt solskin og nød en times tid med mine skønne veninder, fik snuset til stemningen, snakket med mange sjove folk og rigtig hygget os, inden turen gik hjem igen. Det var igen i år en fed oplevelse, men lidt underligt ikke at være med på samme vilkår som tidligere år (læs: øl og fest til den lyse morgen).






Ingen kommentarer:

Send en kommentar