fredag den 29. juni 2012

Ny dimension

Jeg har besluttet mig for at tilføje noget til min blog. Jeg har gjort op med mig selv, at jeg må indse, jeg ikke mestrer det andre krea bloggere gør, udi syning, strikning, hækling, indretning mm. Jeg synes det er sjovt, bevares, men jeg kan altså ikke det samme som andre og kommer nok heller ikke helt til det.

Derfor har jeg besluttet at indføre en ny dimension på min blog, som jeg selv synes, jeg netop mestrer - at læse bøger, mange bøger that is. Jeg læser utrolig meget og meget forskelligt - både bras og mesterværker. På min nye side (fane), bøger - læs løs, vil jeg derfor lægge anbefalinger af bøger ud. Det er de bøger, jeg har læst, hvor verden omkring mig er forsvundet, hvor historien har overtaget og følelserne har fulgt personerne i bogens op- og nedture og hvor jeg, når jeg har været færdig med bogen, har siddet med en tom fornemmelse i maven og ville ønske, jeg kunne starte forfra og læse den igen, uden at have læst den før - kort sagt de læseværdige mesterværker, der findes så mange af i litteraturens verden.

Jeg håber, det kan inspirere nogen til at læse nogle af de fantastiske fortællinger, jeg har haft glæde af.

2 kommentarer:

  1. Dét er da fedt :)
    Jeg er så dårlig til at få læst. Men der ryger da et par børnenebøger igennem højtlæsning :)

    SvarSlet
  2. Ja børnebøger - lige nu mest billedbøger - ryger der også nogle af. det kan være jeg også skal lægge sådanne anbefalinger ud ind i mellem...
    Kh

    SvarSlet