tirsdag den 23. oktober 2012

Aaaahhh

Ja overskriften minder om det fra sidste indlæg, men uden r'et - hvilket gør en verden til forskel.

- Eksamen er overstået
- Fødselsdag for Clara for hele familien er veloverstået
- Det nye fag er i gang - og virker spændende
- Efteråret med sine smukke smukke farver indhylder os i blæst, sol, regn og kulde - skabt til te, hygge og stearin lys

Vi bøvler stadig med dumme putninger og ind i mellem også nætter. Aftensmåltidet er ofte en kamp, som bare skal overstås, fordi det hele går op i skrig og skrål, uden vi har nogen ide om hvorfor....MEN - jeg gider ikke være negativ, jeg gider ikke gå med skuldrene oppe om ørene af frygt for om jeg nu får sovet, om Clara får sovet, om vi kan hygge os mens vi spiser osv osv! Så slut med brok, anspændthed (hvilket nok vil hjælpe på de hold i nakken, jeg får med et par ugers mellemrum), sure miner, irritation og altdet andet trælse, der har fyldt lidt for meget på det sidste.

Jeg vil nyde min datter, min kæreste, mit studie og fokusere på hvor priviligeret, jeg er, at jeg har alt, hvad jeg kunne tænke mig (min bankrådgiver kunne nok komme på en enkelt ting, der mangler, men det er jo ikke vigtigt vel ;-)?)!

Jeg vil gå ture i det blæsende efterårsvejr og nyde de røde, gule og orange farver. Komme hjem og putte mig med et tæppe og en (børne)bog med Clara på sofaen og snuse hende i håret og minde mig selv om, hvor skønt livet er!

1 kommentar: